• HOT SHOWER STERILIZER (ظرفیت از ۲۰۰۰ تا ۳۰۰۰۰ هزار لیتر)

اطلاعات فنی:

در ظرفیت های مختلف از ۲۰۰۰ تا30000 لیتر

دارای قابلیت استفاده از سیستم بخار مرکزی مجتمع

درب کشویی پنوماتیک افقی در دو مدل یک درب و دو درب

دارای سیکل کامل استریل با استفاده از آب داغ

دارای سیکل استریل برای مایعات با درجه حرارت استریل ۱۲۱ درجه سانتیگراد با قابلیت اعمال تنظیمات و مرحله خنک کن سریع(Force cooling)

دارای سیستم تله بخار جهت تخلیه کندانس ها

دارای صفحه نمایشگر لمسی جهت کنترل و مدیریت عملکرد دستگاه

دارای ۵ نشانگر جهت کنترل فشار محفظه بخار ورودی فشا هوا  فشار مبدل حرارتی و فشار پشت واشر

مجهز به سیستم plc  جهت عملکرد اتوماتیک با قابلیت اعمال هر نوع فرآیند

دارای پمپ وکیوم آب در گردش

دارای سیستم صرفه جویی در مصرف آب

دارای ژاکت حرارتی و برودتی از جنس استنلس استیل ۳۰۴

جنس محفظه از اصطلاح استیل ضد زنگAisi sst 316l :

دستگاهHot shower sterilizer  وسیله ای برای سترون سازی مایعات درون ظروف در بسته پلاستیکی منعطف  سخت و شبه سرخ آمپول ویال کیسه های پلاستیکی به طور اخص جهت سرم و همچنین ظروف شیشه ای است . در صورتی که اگر این ظروف به روش های سنتی مانند بخارسترون سازی شوند ممکن است به علت فشار و دمای بیش از تحمل جداره بسته‌ بندی که در داخل آنها به وجود می‌آید دچار تغییر شکل ترک خوردگی شکستگی و حتی ترکیدن گردند. دستگاهHot shower sterilizer  با یکسان نگه داشتن فشار داخل و خارج ظروف از بروز چنین مشکلی جلوگیری می‌کند . فشار مثبت خارجی و آب فرا داغ باعث می شوند که فرایند سترون سازی مایع درون ظرف به طور کامل انجام شود.  فرایند سرد سازی مواد پس از سترون سازی نیز درون چمبر تمام استیل دستگاه اتفاق می‌افتد که به همین علت چمبر این دستگاه باید دارای کلیه استانداردها

از قبیل  HTM 2010 –EN285-ISO ASME-USFDAباشد .

تمامی قطعات دستگاه ازقبیل  مبدلهای حرارتی (heat exchanger)  صفحات شست و شو(shower plate) و لوله ها از فولادsst 316l   ساخته شده اند. قطعات دستگاه مانند پمپ سانتریفیوژ آب دیونیزه شیرها  سنسورها و شیرهای اطمینان نیز دارای بالاترین کیفیت و طول عمر قابل اطمینان هستند . کنترل‌گر  pls و طراحی بی نقص دستگاه امکان دستیابی به حرارتی یکنواخت در داخل چمبر را فراهم می‌نماید .

سیستم هوشمند  HMI دسترسی کاربر به  کلیه پارامترهای سیکل کاری برای طراحی یک فرایند مطلوب را امکان پذیر می نماید که باعث می‌شود دستگاه به مقادیرF. دست یابد . به طور کلی این دستگاه برای صنایع دارویی آزمایشگاهی و غذایی جهت استریل کردن مایعات در ظروف در بسته به طور مثال آمپول ویال بطری های شیشه ای از جنس  PVC  یا پلی اتیلن یا پلی پروپلین کیسه‌های سرم ظروف نیمه دربسته و حتی لنزهای چشمی کاربری موثر دارد.

This post is also available in: English